((وبلاگ برتر)) جدید
 
    


  • قالب سبز
  • قالب سبز
  • قالب سبز

  جاي تبليغات شما در اين مكان


درباره وبلاگ

**به وبلاگ من خوش آمدید** امید وارم لحظه خوشی را در این وبلاگ سپری کنید ""علی اکبر ****""

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسنده محترم

تبليغات لوكس بلاگ
جونم لپ تاپ2!!!!!!!

با مطالعه ی این راهنما، انتخاب بهترین روش برای خرید یا استفاده از لپ تاپ برای شما دوستان عزیز در گروه پرشین استار آسان خواهد بود. شما در این ایمیل و ادامه این سری ایمیل كه در هفته های آتی دریافت خواهید كرد تمامی اطلاعات لازم و راهنمایی های مورد نیاز برای لپ تاپ دلخواهتان را خواهید یافت. قبل از هر چیز در خصوص دوستانی كه در صدد خرید لپ تاپ هستند توصیه می كنم تا در انتخاب و خرید لپ تاپ بسیار دقیق بوده و عواملی چون برند سازنده، قیمت و مشخصات سخت افزاری و بسیاری موارد فنی را در نظر گرفته و سعی كنید با فردی آگاه از نزدیكان خود پیش از خرید مشورت كنید و دل خود را چندان به مشورت ها و توصیه های فروشندگان خوش ننموده و تسلیم حرفشان نگردید چون همه قرار است از لپ تاپ موجود در فروشگاهشان تعریف كنند ولی این شمائید كه باید با اطلاعات كافی به خرید این ابزار حساس اقدام كنید به گونه ای كه تردید ها و نگرانی های بعدی سراغ شما نیاید.

لپ تاپ چیست؟


لپ تاپ ها سیستم هایی با قابلیت حمل و نقل بالا و قیمت پایین هستند كه به دلیل اهداف در نظر گرفته شده برایشان به این نام خوانده می شوند. این سیستم ها، كاربران را به سرعت و بدون هیچ زحمتی به شبكه اینترنت وصل می كنند. سایز آنها از 9/8 اینچ تا 4/18 اینچ متغیر است و اغلب قیمتی بین 300,000 تومان تا حدود 3,000,000 تومان دارند.

منظور از لپ تاپ های ارزان (اقتصادی) چیست؟


همانطور كه از نام آنها پیداست، این لپ تاپ ها، مدل هایی هستند كه با هدف جذب خریداران كم بودجه طراحی شده اند و برای كسانیكه نیاز دارند با پرداخت هزینه كم یك كامپیوتر ابتدایی داشته باشند مناسب است. به تعریف ما، لپ تاپ های با قیمت كمتر از 1،000،000 تومان در این دسته قرار می گیرند. اما شما می توانید در حدود قیمت 800،000 تومان تا 900،000 تومان هم گزینه های خوبی را برای انتخاب پیدا كنید.

لپ تاپ های چند منظوره كدامند؟


لپ تاپ های چند منظوره حیطه جذاب صنعت تولید لپ تاپ هستند. این گروه شامل مدل های باریك و سبك با صفحه نمایش های 3/13 اینچ تا 14 اینچ و دستگاههای قابل حمل mainstream با صفحه نمایش هایی با ماكزیمم سایز 4/15 اینچ هستند.

لپ تاپ های تجاری كدامند؟


لپ تاپ های تجاری در واقع مدل های باریك و سبك یا mainstream هستند كه شامل ویژگیهای امنیت، اتصال و دوام مناسب برای یك كاربر حرفه ای می باشد. لپ تاپ های مناسب برای استفاده در ادارات تمامی خصوصیات ذكر شده به علاوه ویژگی قابلیت اداره و یك پلت فرم پایدار را دارا می باشند بنابراین تصویر OS این دستگاهها كه اینك ارائه شده است با دستگاههایی كه برای 6 تا 9 آینده سفارش داده شده اند همخوانی خواهد داشت.

لپ تاپ های Ultraportable كدامند؟


لپ تاپ های باریك تر و سبك تر از لپ تاپ های باریك و سبك به نام Ultraportable خوانده می شوند و دستگاههایی هستند كه كمتر از 1.81Kg وزن دارند اما عملكرد یك PC را ارائه می دهد. در این دستگاه ها صفحه نمایش كوچكتر، صفحه كلید فشرده تر و پردازشگر معمولاً كم قدرت تر از یك لپ تاپ معمولی می باشد.

لپ تاپ های جایگزین كامپیوترهای خانگی كدامند؟


این دستگاهها، لپ تاپ هایی با صفحه نمایش 17 اینچی یا حتی بزرگتر هستند. با اینكه چند سال پیش قرار دادن پانلی با این اندازه در یك بدنه قابل حمل و نقل غیر قابل تصور بود اما امروزه این دستگاهها كاملاً عادی به حساب می آیند و حتی برخی لپ تاپ ها صفحه نمایش های LCD با ابعاد 19 یا 20 اینچ دارند. با توجه به اینكه صفحه نمایش مركز عطف این لپ تاپ ها هستند، اغلب این دستگاهها روی ویژگیهای ویدئویی، مولتی مدیا و انجام بازی تمركز دارند.

لپ تاپ های ویژه بازی كدامند؟


یك لپ تاپ ویژه بازی، عملكرد سه بعدی كارت گرافیك را در اولویت قرار می دهد. این مساله منجر به استفاده از یك یا دو كارت گرافیكی قدرتمند و یك پردازشگر عالی به علاوه زیر مجموعه های پر سرعت حافظه و هارد درایو می شود. وجود یك LCD بزرگ با زمان پاسخ سریع و عملكرد خوب سیاه و سفید یك الزام است و سیستم صدای خوب هم یك مزیت به حساب می آید.

كامپیوتر های شخصی Tablet كدامند؟


كامپیوترهای Tablet در واقع تطبیق پذیرترین دستگاههای موجود در بین لپ تاپ ها هستند. صفحه نمایش آنها به ورودی های ایجاد شده توسط یك انگشت یا قلم سوزنی واكنش نشان می دهد و به شما اجازه وارد كردن نوشته ها و طرح ها را بدون واسطه می دهد. وزن سبك و دوام باتری طولانی، آنها را تبدیل به همراهان خوبی می كند.

لپ تاپ های نیرومند كدامند؟


لپ تاپ های نیرومند، دستگاههایی هستند كه در مقابل محدوده ای از خطرات محیطی و وضعیتی، مقاومت زیاد دارند. این لپ تاپ ها برای كار در شرایط سخت مثل كارخانه ها یا مكان های ساخت و ساز پر از غبار، محیط های خارجی گرم، سرد یا مرطوب و وسایل نقلیه در حال حركت كه آنها را در برابر شوك و لرزش قرار می دهد طراحی شده اند.

لپ تاپ های دانش آموزی به چه كسانی اختصاص دارند؟


لپ تاپ های دانش آموزی به خاطر دانش آموزان و محصلان كالج طراحی شده اند. این دستگاهها را هم برای انجام امور درسی و هم برای بازی می توان استفاده كرد و بنابراین به قدرت مناسب و اجزاء كافی نیاز دارند تا بتوانند آنها را به عنوان آرشیو موزیك، سیستم استریو، DVD Player و ایستگاههای ساخت ویدئوهای Youtube فعال نمایند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

     نويسنده : علی اکبر****        دسته : <-PostCategory->        21:10 - یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,        بازديد :              

لينک دوستان
قالب سبز

sargarmi

موزیک-سرگرمی و کشتی کج

تبسم

دل نوشته های یک دختر تنها

بزرگترین پایگاه تفریحی و ی ایرانی

هرچی تو دوست داری

سایت تخصصی برق وروستای راوه

SEVEN FILME

نرم افزار های توپ اندروید

عاشقانه ها

دانلود كده آچار فرانسه

جوک بد !!!

.::جم دانلود::.

رزمی(کانگ فو توا)

ردیاب خودرو


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ برتر(20وبلاگ) و آدرس 20veblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






لينک هاي روزانه

امكانات وبلاگ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

--> ابزار وبلاگنویسی